jobba jobba

Working or not??..
Jahopp, jag försöker i alla fall att jobba lite med skolan men det är så SVÅRT! just nu har jag gett upp skissandet (2D och 3D) eftersom jag inte vet vart jag ska komma med det så nu blir det istället att ta tag i uppsatsskrivande som verkligen inte är LÄTT! Har aldrig gjort det innan så det är väl bara att sätta sig och traggla det :P
.
Jaja, morgonen började bra. Var väldigt trött imorse men ja skulle ju va inne i Kalmar vid 8 så det var bara att dra sig upp..Kom in till Kalmar och hann precis ge pojken min en puss när han jobbade innan ja skulle träffa S. Sen s mötte upp Filippa vid 10 och vi tog en lång fika och kollade lite i affärer innan ja skulle bege mig hemåt igen. Körde även förbi Rinkabyholm för att sno en till kyss ifrån pojken innan de var dags att åka hem och plugga.
Kom hem och då såg jag att mina klänningar hade kommit, ena var dock för stor, men kanske kan Karin eller någon sy in den åt mig men den andra var bra =D så nu har ja en tills på lördag iaf! För då blir de ett underbart bröllop att gå på, och jag längtar så! Ska bli underbart att träffa min pärla igen och vara med på hennes/deras stora dag! I LOVE YOU KATTA och är så lycklig för er!
.
nu ska ja snart in och förbereda maten, blir tidig middag eftersom Andreas ska köra ikväll så ja, får se om ja ska med eller om ja ska vila hemma. Kan inte riktigt bestämma mig ;P
Men nu..lite mer jobb annars är ja lat! inte gjort så mycket på något sätt på flera dagar. Min kropp är trött och jag orkar inte, men den mår nog bra nu med några dagars vila, typ 1 vecka nu =D.
Yes yes, de va allt för mig ;P
.
tycker detta stämmer ganska bra in på hur jag känt mig och gjorde de sista dagarna ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0