Underbart!

Gud vad denna helg har varit underbar! Bara fått spendera den med människor jag älskar, kan det bli bättre?
Lördagen på bröllopet var helt magiskt! Verkligen! Jag kan egentligen inte beskriva med ord om hur bra jag mådde och hur glad jag var att äntligen få träffa världens bästa tjej och få spendera den med henne, hennes man och min man (bla).
Blev mycket skratt, minnen och god mat och dricka som fick förgylla dagen! OOOh i love it, kan inte ens skriva mer om den!
Men iaf, jag och pojken bestämde oss för att åka hem på natten där, så det blev en lång resa hem men den gick bra. Fick stanna några gånger och vila, äta och lite så för att det inte skulle bli så jobbigt, så vid halv 3 kom vi hem och slocknade som jag vet inte vad när vi kom hem =D
.
Gårdagen började dåligt men när jag fick gå iväg och skita i skolan och bara umgås med människor jag älskar så blev den bättre. Älsklingen, hans brorsor och Finnander körde cross i värmen medan jag, Elin och Gabriella satt och solade oss på banan. Hahah vilket stöd ;)??
Medans killarna tvättade crossarna så tog jag mig en löprunda. Blev dock bara 20 minuter för att det var så GRYMT varmt och jag höll på att svimma så det var bara att lägga ner, hem och fixa grillen ist ;)
Jag och Andreas grillade supergott till middag innan vi tog bilen hem till Finnander och Elin på kvällen. Hon och jag tog oss en 2 timmars lång ridtur i skogen i kvällsolen och bara njöt medans killarna satt hemma och mös med en öl i handen ;)
Kom hem vid 9 och dog i sängen. Låg och tittade på film till halv 11 typ då vi båda slocknade som stockar.
.
Morgonen nu har börjat bra. Var dock OTROLIGT trött imorse, vaknade inte ens av andreas väckarklocka som ringde typ 5 gånger,då är man väl trött?? =/ inte likt mig.
Så låg till 9 då jag tog lite frukost och sen har jag pratat med pojken min i över 1 timma medans han jobbade =D
Ska ta tag i skolan lite nu tänkte ja, sitter ute i den stekande solen och bara njuter.
Senare blir de en tur in till kalmar och så ikväll ska vi fixa på altanen, röja upp lite så att vi kan få in den nya hängstolen och en massa blommor och göra den helt fantastisk!! =D
jaja.
nu har jag inte tid med detta längre.
Dags att jobba!
Ha en bra måndag!
(NYKÄR!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0