Syttonde maj

God eftermiddag torsdag. Röd dag idag och det betyder ju ledighet för de flesta, dock inte för mig men jag är det ändå ;) haha orka skola liksom :P
Gårdagen blev ju inte riktigt som vi hade tänkt oss, planerna var att vi skulle ha en myskväll hemma bara han och ja men så blev det ju inte. Efter middagen så kom en kompis över och vi satt och snacka en hel del, och så vid halv 10 tror ja han åkte hem. Då låg jag och pojken min och prata en hel del, tror vi kom i säng runt 12 något sånt.
Och med tanke på en ledig dag så tog vi lite sovmorgon idag, dock så vaknade jag pigg och glad vid 7 men låg till 9 ungefär då de började rycka i benen och jag ville gå upp. Så jag väckte pojken och vi kom upp efter ett tag. Då blev det en brakfrukost med korv,bacon,ägg,bröd,yoghurt och kaffe såklart.
.
Sen så var det dags att göra lite nytta. Tog bilarna till hans föräldrar där jag tvättade och dammsög hela bilen och pojken tog hand om sin nya älskling,nämligen crossen.
Blev mycket gjort och kom för ca 1 timma sen. Då ställde jag mig och lagade lite lunch som vi nyss satte i oss, mmm så gott det var. En spontan kycklinggryta =D kände mig som en mästerkock faktist ;P (eller inte)
(kan man ju önska sig? ;P nepp..jag har min egna snygging som gör detta för mig ;D )
.
Nu ska jag försöka få lite med skolan gjort, sen ska ja iväg och handla lite ost och kex tills kvällen.. Jag och hjärtat ska ha en myskväll med det och kolla på film/hockey och bara mysa!
Måste även försöka fixa klänningen tills på lördag. Vet inte om jag ska ha den rosa eller svarta, men de får jag kolla snart.
För ÄNTLIGEN är dagen här, då jag får träffa min ALLRA bästa vän Katta! Och få vara med på hennes/deras stora dag. Kommer bli så underbart. Och att jag äntligen ska få krama om henne efter över ett år är ju magiskt! Jag längtar så!!
I LOVE YOU forever min bästa vän!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0