Sunday

Hej söndag, snart var denna helg över! Japp så positiv man låter men jag vet inte hur jag ska börja inlägget ;P
Var i storstaden igår över dagen och det var toppen,jobbigt men ändå toppen!
Vi överraskade verkligen mamma och hon blev helt till sig och grät av lycka när hon såg mig, så det värmde verkligen =D
Kom upp vid 11,hade lite egentid med systeryster (i love it and needed it!) innan vi mötte upp mamma och jos för att bege oss till Brostugan för lite lunch och minigolf.
Åt en härlig lunch i solskenet och mycket prat och skratt,sen så kom jag 3a på minigolf.Ciccie vann ju såklart på den banan som hon alltid gör ;P
Vid 3 tiden åkte jag och mamma hem och hade en mysig stund på balkongen med mycket prat,som verkligen behövdes! Insåg nu hur mycket jag saknat henne och hur mycket vi behöver varandra, jag behöver systrarna med men mamma är ändå min mamma!
Vid 5 plockade hjärtat upp mig vid karolinska och vi begav oss hemmåt skogarna.
Stannade och fick lite taco-buffé i oss på vägen hem och så fick ja köra den sista och tråkiga biten hem.Halv 12 var vi hemma och då avslutade vi kvällen med melodifestivalen,som ja halv sov till ;P
Men ja hann iaf se att SVERIGE VANN =D Wiiiiiiiiho så undebart!
.
Vaknade i morse av att skitkatten vällte ett bord och skrämde livet ur oss..FAN asså,kl 8 en söndag när man ville sova ut?
jaja.Andreas skulle ju köra så de va ju bara att gå upp.Så nu har vi varit en stund på banan,innan de kom och sa att den var stängd pga röddag.
Har även hunnit duscha och tagit disken,ska strax upp och göra mig i ordning för släktmiddag (morsdag ju) i torsås. Sen städning och mys med hjärtat hela kvällen!
Hoppas ni haft en bra helg! Min var super men jobbig som sagt!
Men om bara 2 veckor får jag se dom igen och jag längtar så!!!!
.
3 år med körkort idag =D tihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0