snurvel.

Lördag idag och ja, fökylningen sitter fortfarande i och huvudet är lite tungt =/.. men men, va göra?
Hade en supertrevlig kväll igår med Malin och Robin.Jag och Malin tog oss en långpromenad på kvällen medans killarna satt hemma och kolla på hockey, sen satt vi där och drack kaffe och åt nya ballerina,mm så goda ^^
Kom hem rätt sent och då stupade ja i säng ovaggad.
Eftersom de skulle jobba idag med fick vi ställa klockan och ja va trött som ja vet inte vad när ja tvingade mig upp kl. 9 imorse.
Så nu har ja släppt iväg honom och kör en tvätt. Ska göra mig i ordning så kommer snart Malin och hämtar mig och vi ska på IKEA, ta en promenad i solskenet och bara vara hon och ja medans killarna tjänar pengar ;P haha. Alltid mys.
Ikväll blir de grill och födelsedagsfest antagligen, eller bara en hemmakväll om jag får bestämma! haha.
Nej dags att göra lite nytta nu då!
Ev. plugga lite bör jag göra!
Ha en bra lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0