rosé

Söndagskväll och jag är trött och borta, virrig och irriterad,sur,stressad..jaa ja vet inte.. bara känner mig..lustig liksom.
Men har iaf haft en trevlig middag hemma hos Andreas mormor och morfar,blev trerätters huvudrätt + efterrätt som stod på menyn =D supergott och trevligt, kul att träffa hans kusiner och så igen.
Kom hem,satte mig typ 5 minuter med skolan och insåg att ja inte orkade,var verkligen inte på humör. Så jag och hjärtat tog tag i lägenheten och verkligen STORSTÄDADE den! på alla tänkbara sätt,även möblerade om lite i sovrummet och så också =)
Sen gick ja över och hämtade lite syren och rabarber så nu har jag gjort syrensaft och ska göra en paj snart =D
Sitter på altan och dricker ett glas rosé och bara njuter av kvällssolen. är verkligen inte på humör så vi får se hur denna kväll slutar.
Dränka sina känslor är de de som gäller eller? =/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0