redovisning

Nu var det redovisningsdags då, eller inte för min del men för de i klassen..Så de blir skola som gäller hela dagen..Intressant och inspirerande är det faktiskt =)
Blev en bra avslut på kvällen men inte så bra start på dagen.
Igår kväll fick jag reda på att ja ska på arbetsintervju på jobbet jag sökte så är väldigt glad =D, så somnade vi tidigt också haha..Men imorse när jag var lite stressad som vanlig så klantade jag till mig och gick in med ögat i spegelskåpet i badrummet och har nu en fin blåtira + jack under ögat..mycket skönt,NOT!!
jaja, så klantig är ja ja,det vet vi ju ;P
.
Nej nu ska ja fortsätta lyssna på redovisningar..sen ikväll blir de nog lite plugg och så får vi se vad som händer.mysa?
ha en bra dag iaf =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0