Okej?

Blä och fy, trött som ett svin och ont i magen..Japp de är jag just nu!
Har varit en jobbig dag idag..igen.. med mycket att tänka på och inte tänka på om man säger så.
Hade en bra dag igår med mycket solande och så var ja ganska så happy och kände mig okej..skönt!
Men idag, började med att träffa S, sen in till Nybro med svärfar och handla en massa finfint till altanen.Blev blommor och blomlådor och lite så..Sen innan vi åkte hem tog vi en god lunch i Nybro =).
Åkte hem och va dum men prata med bästa K så det gick bra. Sen satte jag igång och fixade med blommorna och det blev faktiskt riktigt fint.lite mer ska fixas där ute bara men det blir bra, snart får vi ett större bord också =D
Sen lite plugg och mat var det som gällde, och kom nyss hem efter en stunds pratande hemma hos svärföräldrarna, där ja gosa lite med lillkissen som snart kommer till oss =)
jaja.
nu ska ja ställa mig och göra croassanter och sen ska vi mysa i soffan!
Ha en bra kväll! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0