Morgonlöp

God morgon soliga torsdag, snart helg igen =D
Sovit gott? Det har jag iaf, men har haft konstiga drömmar som ja, ja inte riktigt förstår ;P hah
Gårdagskvällen vart underbar. Hjälpte till att värka hästarna innan Elin kom över och vi tog oss en ritt på ca 1 timma ute i skogen, helt fantastiskt!!! Dock lite kallt,för ja hade klätt på mig lite fel men det var så skönt att bara sitta där uppe på ryggen och njuta och prata med Elin =D
Kom hem till min man som låg och väntade på mig i en varm säng, kan säga att ja längtade efter den otroligt mycket haha.
Började denna morgon med en löprunda och träning utomhus och det var SÅ skönt. Solen skiner och det är varmt liksom!
Har precis ätit en supergod frukost så nu är jag riktigt mätt, ska hoppa in i en dusch sen ska ja ut i solen och plugga. Får se om ja åker till nybban idag eller om ja håller mig hemma, hemma tror ja ;) haha
jaja.
Nu ska ja göra mig fräsch!
.
.
stöttar och finns här så gott det går =(, saknaden är enorm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0