LOVE

JAG ÄR SÅ KÄR!!
Japp, idag är det en bra dag! jag känner det i hela kroppen. När jag gick upp imorse och pojken fortfarande?? var hemma så stod ja en stund och bara tittade på honom, jag fick då en underbar känsla i hela kroppen, blev helt varm och lycklig! En känsla av kärlek!!
Där satt den människa som jag älskar så otroligt mycket och bara log, han såg inte att ja va där så ja kunde tjuvkika lite ;P
Men som sagt!
Jag fick den där "nykära" känslan i kroppen och vart alldeles lycklig! För han är den finaste som jag kan få, den som får mig att orka kliva upp på morgonen och göra varje dag till någonting värdefullt!
För även som igår, när dagen var piss och jag kände mig "inte bra" så fanns han där och sa det jag behövde höra!
Vad mer kan man säga?
JAG ÄLSKAR DIG ANDREAS!
.
546345_366141460101112_182368541811739_974287_83589815_n_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0