lördag

God morgon lördag!
Japp jag är uppe med tuppen denna blåsiga och kalla lördag. Varför? jo för att pojken min ska iväg och hämta sin cross så ja gick upp med honom.
.
Gårdagskvällen var jättetrevlig. Jag och Malin tog oss en roadtrip till öland för att titta på stugan vi hyrt för midsommar och ja, man kan väl säga att det var en spännande tur..haha.. körde lite här och där och ingenstans och man kan ju lugnt säga att det var bra att vi gjorde detta igår så att vi vet vart den ligger, så japp..nu vet vi =D
Kom hem vid halv 11 till dom, satte oss ner och planerade lite inför det eftersom vi va så uppspelta..sen plocka ja upp Andreas och Jonas ifrån Harrys och körde hem =D
.
Kunde självklart inte sova i natt heller trots att ja va så himla trött, så vid 4 gav jag upp och tog en sömntablett =/..
Gick upp för en timma sen typ..legat och mysit med hjärtat ett tag innan jag drog upp oss båda. Han ska strax iväg och ja ska väl göra mig frukost. Men kan inte äta än, magen värker men något ska ja väl få i mig.
Ikväll/eftermiddag blir de "barnkalas" hos klasskompisar som fyller år. Kul tycker jag. får se vad de har hittat på som är lite "back in the days-memories" ;P haha
jaja.
Slut skrivet.
Nu blir de mer kaffe och nyhetsmorgon. Sen dags att ta tag i skolan =/
.
road trip igår med Malin, otroligt vackert =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0