kvällssol

Underbar vårdag eller man kan ju mer eller mindre säga sommardag, för det har varit så otroligt fint väder och varmt så in i norden.
Det har varit en bra dag idag. Fick lite skola gjort på förmiddagen, som ja sedan skrev ut och lämna in =D
Hade en föreläsning eller kallelse till jobb om man kan kalla det för det, och det verkade väldigt inspirerande och spännande så ja, vad har jag gjort nu då hela eftermiddagen? jo ja har suttit och slipat på mitt CV och personligt brev till just detta och ska skicka in det imorgon, KUL ska det bli..hoppas hoppas på att det går vägen =D
hm..vad mer har ja gjort idag..haft handledning med läraren som även där gick hem..fick kontakt med ett företag som sysslar med lite av det som jag är inne på och ska dit och träffa dom imorgon bitti, så måste fixa lite tills det nu.
Sen har ja haft en mysig middag i solskenet som pojken gjorde och det var super gott, höll honom sällskap när han tvättade cross och bil och så har vi bara tagit hand om varandra =)
Nu sitter ja och finslipar på brevet i kvällssolen och nu är den äntligen behaglig men ja ska väl gå in nu och lägga mig i soffan med pojken. ikväll blir de mysfilm och jordgubbar med glass som står på schemat. Vill ha ett glas vin men vi har inget så de får bli vatten haha =D
jaja.
Mys iaf!
hoppas ni haft en lika bra dag som jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0