Happy

God morgon fredag! Nu är det helg tihi, eller nja inte rikitgt. Blir lite plugg ändå men de är officiellt helg ;P
Och dessutom gudomligt VARMT! klockan är inte ens 10 och de är 24 grader!!
Gårdagskvällen gick bra, eller hela dagen gick faktiskt bra. Hade lite flyt med skolan, fick bilder tagna och lite tankar kring detta, sen fick ja svar ifrån jobbansökan om att ja ska komma dit och prata med dom =D wiho!!!
Älsklingen kom hem sent så de fick bli en sen middag ute i kvällsolen och sen gick vi över till hans föräldrar där jag fick ett par inlines :D. Andreas gamla ville de slänga så jag fick dom, så en tur runt sågen åkte jag medans Andreas cyklade och det var underbart. Sjukt kul, hade glömt de..haha ingen vurpa heller :D
Kvällen sen när vi kom hem var jobbbig, på ett positivt sätt ;P, för när man inte får då vill man de ännu mer!! De höll både jag och hjärtat med om men vi klarade det trots mycket håll tillbaka haha.
Trodde jag skulle få en sovmorgon idag med men icke, ja kunde inte somna om när han åkte så ja låg i sängen och bara mös med katten innan ja drog mig upp vid halv 9.
Tog en UNDERBAR frukost ute på altanen, en frukost med kesella-keso röra med nötter,frukt och müsli,kex och te! oooh vad det var gott!! =D så nu är ja mätt i magen.
.
Sitter nu ute och ska fixa med bilderna ifrån igår, om dryga 2 timmar ska ja in till sjukhuset och fixa lite.. Sen blir de hem och mer plugg och ev. "smaka på världen" i Nybro ikväll, eller så handlar vi bara, får se. måste städa med!
jaja. tidig kväll måste de bli iaf.
För imorgon bitti, TIIIIIDIGT ska ja upp till Sthlm och träffa syster och mamma, eller mamma vet inte om det så hoppas hon blir glad :D surprice!
meeen..
nu måste ja börja annars kommer ja aldrig bli klar med detta!
Ha en bra fredag och bränn er inte ;)
.
senare
fick även reda på att lillsyster också följer med på lunchen imorgon så kan det bli bättre?? =D oooh jag längtar så!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0