fredag

Äntligen fredag, gud så skönt!
Dagen blir inte riktigt som ja hade planerat, men det gick ju bra den ändå.. Men jag vaknade vid kl 3 i natt och kände det jag hade förutspått kvällen innan, nämligen den välkomnande förkyldningen!Jahapp så nu vad det min tur då da.. Halsen värkte och näsan rann, så det var ju bara att somna om igen, HA trodde ni ja.. icke!
Men iaf..vaknade och låg och mös med älsklingen till halv 7 då han åkte till jobbet sen somna ja om ett tag..Upp och gjorde mig i ordning och åkte till skolan och Nybro..
Blev en dag i verkstaden för min del, gjorde lite test modeller som inte blev klara så får väl göra klart de i helgen. Mötte upp Therese och tog en fika och sen handla och nu är ja hemma, nyduschad och så..
Ska ev på grillning ikväll, men det lutar åt nej, inte så pepp och så är huvudet rätt tungt..en myspyskväll med älsklingen och bara vila med andra ord.ingen träning eller så men ja, en gång denna vecka är ju bra iaf ;)
Helgen kommer att bestå av plugg varvat med cross, pojken min ska nog köra imorgon och på söndag bär de av till värnamo för cross-sm! kanske inte så himla kul men min underbara Elin ska ju med så.. =D haha
nej.. nu ska ja vänta på hjärtat och så får vi se hur denna kväll slutar!
Ha en bra helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0