Fredag!

Blää så trött jag är! Blev en sömnlös natt i natt,vet egentligen inte varför!
Kunde inte somna, eller jag hade så sjukt ont i magen så jag bara låg och vred och vände på mig hela natten. Vet inte vad det är som är fel med den, uppblåst,ont,knip och allt möjligt håller på juts nu och jag är ganska så less på det. Får ta det med S nästa vecka så får se vi se vad som händer.
Så ingen träning för mig idag heller, är helt slut sen i onsdags så ja..orkar inte helt enkelt, magen gör för ont.
Tvingat i mig gröt nu på morgonen och ska hoppa in i en dusch nu innan ja ska bege mig till skolan för att jobba lite. Kan inte koncentrera mig hemma så åker dit ett par timmar och är lite social där =D
Ikväll blir det nog tjejkväll med Malin om hon mår bättre, eftersom männen är på jobbfest..Sen tidig sänggång och ta tag i dagen imorgon helt enkelt! =D
.
.
Jaja, men nu måste ja skyna mig lite!
Ha en bra dag!
.
OM EN VECKA SES VI =D iiih ja längtar så!!!!
.
senare..
i skolan och "jobbar".. =/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0