effektiv?

Goddagens soliga torsdag!
Snart helg och ja ska få träffa min underbara syster och mamma =D, kan det bli bättre?
I alla fall. Dagen har börjat bra, trots dålig sömn i natt.. Så jag tog lite sovmorgon, eller jag skulle va inne på ett företag kl. 10 i Kalmar imorse så halv 9 fick ja sova till iaf ;)
Kom typ nyss hem ifrån mötet med dom, som förövrigt gick bra..fick med mig lite prover hem som jag ska ha till projektet..
Har satt en deg och ska upp och fixa den strax, har för övrigt skickat iväg CVt nu och även betalat räkningar.. japp mycket har man hunnit med.
Men nu ska ja sätta mig med skolan igen och sen så blir de väl förbereda middag och myspys med älskingen.
Så ja måste sätta igång nu med andra ord!
Ha en bra torsdag!
.
tänker på dig min älskling! Vill att detta ska gå bra! SAKNADEN är enorm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0