bullar och cross

Morgon söndag!
Soligt och härligt är det idag, dock liiiiiite lite kallt fast klockan är ju inte mer än halv 11 så ;)
Hade en trevlig dag igår, var ju som sagt på "barnkalas" på eftermiddagen och innan det fick ja lite ryck och ville baka så ja ställde mig och gjorde STORA kanelbullar och lingonsylt mitt på dagen =D
Sen barnkalas som var trevlig,fick lite sockerkick där ;P haha. Kvällen spenderades framför hockey och så och somna rätt så gott vid halv 12.
Nu har vi ätit lite frulle, Andreas är och byter däck på släpet så ska vi bege oss till crossbanan strax..han ska köra idag så ja ska kolla och fota =D, så ska upp och göra lite kaffe och packa bullarna för dagens äventyr :D
Sen blir de väl lite plugg om det går och så ev. gym, men jag är seg och trött i kroppen så de blir nog inte så. =/
Lugn hemmakväll hoppas ja på senare, vill även grilla..så ja.. med andra ord! Vet inte hur dagen kommer se ut.
Ska hålla mig "happy" iaf ;)
Ha en bra söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0