Brr!

Oj vad trött jag är, varit en heldag idag med! Fullt ös typ hela dagen, eller nja..ja har iaf inte varit hemma.
Men gårdagen var riktigt trevlig. Åkte in och träffade Malin vid halv 1, vi tog en runda på stan,gick hem till henne och hämta kaffe och cykel, sen cykla vi till maxi och handlade picknickkäk! Satte oss sedan i skälby och hade en riktigt mysig eftermiddag hon och ja. Sen hem och hämtade upp pojken min hemma hos dom och sen åkte vi hem..var planerat att vi skulle hem till oss men vi ville titta på den lilla katten så vi hamna hos hans föräldrar och blev bjudna på ost och kex samt vin..Och hockeymatchen började ju mitt i allt så vi blev kvar där hela kvällen. Kom hem vid 11 och stupa i säng eftersom vi skulle upp tidigt.
.
Dagen idag har vi spenderat i vissefjärda. Blev att gå upp tidigt och göra matsäck för att åka dit och kolla på SM i motorcross. Så där har jag/vi varit hela dagen. Andreas,jag,Simon,Elin och Finnander åkte dit och det var otroligt trevligt och kul MEN kallt! Vi stod tyvärr i skuggan hela tiden så ja, ja var kall enda in till benmärgen kan ja säga.
Hem och blev bjudna på mat igen och sen åkte vi hem till oss. Har precis duschat och ska sätta mig och skriva min utställningstext nu.. sen blir det massa mys i soffan med älskligen, BARA han och ja! det behövs.. En varm famn och lite massage är vad min sjuka kropp vill ha, och inte kommer den bli friskare efter dagens kyla ;P haha.
Nja..men nu måste ja jobba!
Ha en bra,solig söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0