Bröllop

(detta är ett förinställt inlägg ;P)
Men iaf, today is the day!!
Äntligen är vi påväg, sitter antagligen i bilen nu någonstans mellan Kalmar och Göteborg och är redo för ett underbart bröllop som min bästa vän och hennes fantastiska man ska ha idag! Och som jag sagt förut, så är jag så enormt glad och stolt över dom, över allt som händer och har hänt och att det är deras dag idag!
Ska bli så himla kul att få träffa dom igen, bara få krama om dom och gratta dom =D
Men jag gissar på att denna dag kommer att bli helt underbar!
Vill bara önska er ett stort grattis än en gång!
Om några timmar =D
.
Blir sovande i bilen i natt men de ska nog gå bra, nu ska ja väl försöka proppa i mig lite sömntabletter så att ja kan sova en hel natt ;P haha..
Jaja, dags att fortsätta vår färd igenom Sverige!
Ha en toppen helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0