ÄCKEL

Hallå hallå!!
Fy satan va ja är trött och har ont i ryggen..hur kommer det sig då?
Joo ja tror de är för att ja suttit ner nu i 2 dagar och lyssnat på redovisningarna ifrån klasskompisarna och de är ju inte direkt soffor man har suttit i,så ja..ryggen har tagit lite stryk.. =/
Kom precis hem efter en lång dag i skolan, ska ställa mig och göra lite middag till mig och hjärtat..eller han är och kör cross så han får äta när han kommer hem men ja ska iaf äta våfflor nu. Kanske inte borde med tanke på vad som nyss hände man ja måste väl antar ja??
Usch ja fattar inte hur jag kan!! VARFÖR VARFÖR VARFÖR? är de bara för att  ja är lat nu eller som ja "kan passa på"???
FUCK IT!! ÄCKEL!
.
Mat och plugga nu och sen mysa med älsklingen och fixa kläder och allt tills imorgon då det är EXAMEN =D wiho..okej inte så på riktigt för mig men jag kommer få papper och allting så ja ska fira ändå =D
jaja,en del att fixa!
Ha en bra kväll! (bättre än min iaf, äcklet säger de!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0