23 maj

God morgon onsdag. SHIT vad tiden går, snart är de ju helg igen =/ Meeeen, det hinner jag inte tänka på nu.
För idag fyller världens bästa mamma år! =D synd bara att jag inte kan vara där och gratta henne men det kanske blir snart ändå ;)
GRATTIS MAMMA <3
.
Gårdagen var bra, var i skolan och fixade lite och hade föreläsning och sen så var ja på crossbanan med älsklingen och avslutade dagen med film =). Med andra ord, lugn och bra.. Min kropp är helt slut, är jämt trött och ont och orkar inte göra något, inte ens ta en promenad =(
Slutkörd med andra ord..
.
Morgonen idag har börjat lugnt. Jag har fixat lite med skolutskrifterna på telefonen, tagit en långdusch och ätit en god frukost.Ska fixa lite med WB nu och sen ska ja till skolan en sväng på föreläsning, sen hem och fortsätta plugga. Eller försöka iaf. Får se om jag orkar ta mig en promenad ikväll med hjärtat, om han vill följa med med andra ord, annars blir de nog bara lugnt ute på altanen, skissa lite på huset kanske ;). Men lugna puckar får de bli iaf,för jag FATTAR inte varför jag är så trött och så hela tiden, jag sköter de ju bra nu =/ men men.. mycket i tankarna och runt omkring och såå..
.
Nej dags att göra lite nytta nu då, lite att fixa som sagt tills idag!
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0