sol + plugg

Underbar lördag med inte så mycket ångest eller stress över skolan. Och vad beror det på då? Gårdagen blev det ju ingenting gjort?
Jag vet inte, Det är toppen väder och jag har varit ute hela dagen och suttit och pluggat/skissat hemma hos svärföräldrarna när pojken + bror tvättade och fixade med bilarna. Så det var ju toppen. Fick många idéer från Karin och de bjöd på kaffe och mat + även ett glas vin ;).
Och efter natten så blev det inte så mycket att sova, men gick upp vid 10 så det var skönt!
Nu har jag precis kommit hem, tog mig en 30 minuters runda på cykeln och ska hoppa in i en dusch nu. Ska in till Kalmar och träffa Madde och Calle och äta på Thai-silk. Myspys ska det bli, en liten dubbeldait sådär =D
.
Sen blir de hem och ev. så kommer Robin hit, annars blir de nog en mysstund med min älskling. DET behövs verkligen kan jag säga!
Monstret är ju här igen!
Hoppas ni haft en lika bra dag som jag har. Suttit i solen och pressat så nu lär de ju synas lite på mig ;) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0