shit OMG ;)

Är ganska förvånad och glad över mig själv just nu. ja lyckades att ta mig i skinnet och sätta mig (ute ;D ) i solen idag och få en hel del gjort på skolan, dock vet jag inte om det är "enoght" men ja, lite iaf.. Lite data arbete samt lite skissande + pluggande, med andra ord..igen nytta med nöje.
Trots huvudvärk och så gick det bra, och nu har ja precis avnjutit en god köttwook med älsklingen och faktiskt tagit min första kopp kaffe. Mmm den satt bra den, ska göra så, en per dag för då smakar den gottigott ^^, som den ska göra.blev liksom inte äcklad!
Andreas skulle iväg och handla lite i Kalmar och han va verkligen så underbart go innan han gick, fick värsta kärleksförklaringen som gjorde mig helt varm i kroppen och gav mig en push framåt med allting, livet,skolan och ja..
Så nu ska ja med denna energi och fulla mage plugga lite innan ja ska iväg på en cykeltur med Karin. Ska bli skönt att komma ut lite, varit lat idag på det viset så lite får man ju göra sen =)
Oj, nu måste ja ta riset och laxen som ska bli matlåda tills imorgon ;P, många bollar i luften nu. Så bye bye.
Take Me to Good Times

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0