puh

Delredovisning 1 idag och det gick faktiskt ganska bra. Var jättenervös innan men när jag väl började prata så släpte det och jag kunde prata rätt bra.
Fick självklart bra och dålig kritik tillbaka men det är saker som jag kommer att ta med mig så det är ju bra =)
Men det var skönt att ha det gjort.
Så ikväll fick de bli en lugn kväll, ingen direkt pluggning. Blev ist middag hos Andreas farmor och farfar, kroppkakor som jag älskar ^^ och så. Sen blev det en ensamkväll eftersom han är på möte. men det var ganska skönt ett tag men nu vill ja att han ska komma hem innan ja somnar, vill krama på honom ordentligt =D
Jaja, nu ska ja kolla klart på Sveriges mästerkock och äta glass samt gotta ner mig i lite tidningar :D
Hoppas ni haft en bra onsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0