Nyttigt

Oh va jag känner mig duktig, fast känner mig inte 100 men men!
Men imorse var ja riktigt trött och hade ont i kroppen när älsklingen gick till jobbet men trots de, och 1 timmar längre sovmorgon gick ja upp och satte på mig löpingkläderna och tog ett stort glas vatten och var på G igen! Tog mig en runda på 40 minuter i soluppgången, och de va riktigt skönt.men som sagt, trots att kroppen va lite seg sen gårdagens spinn så gick de bra. Kom hem och gjorde ett litet pass på 15 minuter hemma med och sen rann ja av svett och huvudet värkte..Av vätskebrist och hunger ;P
Så de fick bli en stor och mättande frukost med gröt på polentagryn med banan och russin,smörgås med leverpastej och gotländsk inlagd gurka och te + c-vitamin!! Sen så var ja redo ;) mm..så skönt att ja gjort träningen på morgonen för då kan man släppa det under dagen.
Nu sitter jag och skissar lite,lyssnar på P3, men kan inte få fram det jag vill men de släpper nog kanske snart, med tanke på att ja inte skissat på 8 månader så är de inte så illa ;)
ska strax läsa lite, ta tvätten innan ja ska bege mig in till Kalmar och möta upp min älskade Madde för lunch!! Ooh va mysigt de ska bli, saknat så in i norden! så de blir ett skönt avbrott.
Sen blir de hem och laga mat innan hjärtat ska in och plugga i Kalmar, så ja får en ensamkväll idag, ganska så skönt ;)..ev lite ridning och sen senare en skypedate med Christina ;) varje onsdag är de vår dag och de ser ja fram emot!
.
Nej nu måste ja fortsätta göra lite nytta.
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0