möten

Lite småseg i huvudet och trött i kroppen efter 3 långa möten igår.. Det var intressant och gick bra men det var som sagt intensivt. Möte med kommunen,NBAB och sen hyresgästföreningen fick de bli. Så idag blir de väl att sammanställa allt detta och fortsätta med skolan.
Blir en hemma dag idag, pluggande hemma ska jag försöka, sen ska ja bege mig ut på en cykeltur tror ja, är ju ensam hemma ikväll, ska bli ganska skönt ;). Har precis ätit en supergod frukost; polentagröt med plommon,egenbakat knäckebröd med ost och te.. MUMS :D och detta fick ja i mig efter en skön löprunda och lite hemmaträning.
Men nu har ja inte tid med detta. Måste ta tag i skolan nu.
Blir även en skypedate med Christina ikväll och jag längtar så =D
ha en bra och solig dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0