JA :D

Idag gjorde jag någonting som jag verkligen kände att jag behövde och det var SUPER kul! jag har verkligen längtat efter det.
Jag var nämligen ute underdagen och red med Karin och Imme! HELT JÄKLA UNDERBART! okej, egentligen vet jag inte om jag hade tid med det men vädret var toppen och det behövdes lite sånt för att jag skulle kunna fokusera.
Vi var ute i 1 timma ungefär, sen satt vi ute i solskenet och fikade med kaffe och bullar. mmm så mysigt det var.
Sen gick ja hem och plugga lite, drog med pojken ut på en liten promenad och när han gick hem tog jag mig en liten löprunda i solskenet. verkligen underbart! Så nu känner ja mig ganska på topp. Försöker plugga men det går inte så bra, vet inte hur jag ska gå vidare men jag försöker.
Ska mysa med älsklingen snart!inte vara en surf*tta hela tiden utan bara ha det lugnt och skönt!
Njuta av sista lediga dagen för denna vecka, för imorgon kommer en ny med massor av saker, blir nog en sen kväll varje dag! Uscha men sånt är ju livet! måndag,tisdag och onsdag iaf =/
jaja, nu ska ja plugga iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0