huvudvärk

Usch säg inte att jag ska bli sjuk nu. Hade en sån huvudvärk igår och har det idag med, vaknade till och med med det =( inte kul tycker ja.
Kanske lite trött bara?? =/ va vet ja.
Men igår tog jag inte en enda kopp kaffe, så kanske beror på det och idag har ja inte heller gjort de, eller jag testade att ta en men det va inte gott så ja hällde ut den, så ja..de är väl sjukdom som kommer smygande =/
Bestämde mig för att vara hemma idag istället för att åka till Nybro. Lite bra det, så får man förhoppningsvis någonting gjort, har lite gjort nu.
Men ska ut i solen och plugga sen ev. en cykeltur till ljungbyholm och handla det nödvändigaste =)
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0