crazy

Blä och tvi och fy!
usch vad jag är stressad och allt, vet inte alls hur jag ska ro hem detta, om jag nu kan göra det. Magen värker så in i helskotta och hjärnan bara snurrar runt runt och jag får inte fram någonting som kan vara till nytta! Usch jag blir galen!
Men jag försöker iaf, sitter mest och gör ingenting men det känns väl "bra" att ha papprena uppe en lördag liksom?
.
Blev en spontanrunda löprunda imorse, för att rensa hjärnan och få ut ilska,gråt och allt som finns inom mig och det var skönt, sen var det extra gott att äta en stor och sen frukost/lunch ;D
.
Precis tagit en dusch, ska fortsätta plugga och ikväll ska ja och älsklingen (som verkligen är BÄST) göra någonting mysigt, fira våran 6 månadersdag, så vi får se om de blir middag hemma eller ute... något mys blir de iaf, sålänge vi får va med varandra så är ja glad.
Men nu måste ja fortsätta.
Ha en bra och SNÖIG lördag =/
GAAAAAAAAAAH!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0