26/3

Studerande utomhus måste ju vara det bästa man kan göra, alltså som ja sa igår. Se till att fixa nytta med nöje ;)
Var då som sagt i skolan idag, hade en liten "handledning" med ena läraren och de gick väl sådär, men vet på ett ungefär vad ja ska göra nu eller vad man ska säga..kanske inte egentligen, fokusera på redovisingen är A och O först.
Blev en tur till gymmet idag också.En härlig timme med spinning innan ja åkte hem och ställde mig och gjorde bröd. De ska strax in i ugnen och ja in i duschen, får se om man får lite company ;) haha.. sen blir de lite mer plugg innan Maria Wern och sen SÄNGEN för min del. Så sjukt trött!
Och ja måste bara säga att jag älskar min sambo,fästman och allt vad man nu kallar det så himla mycket! Utan honom just nu, som ställer upp och låter mig "vara mig" vet jag inte vad jag hade gjort! Underbar och helt fantastisk! I LOVE YOU <3
Så..hoppas ni haft en bra solig och varm dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0