varför?

Onsdag och snart är det midsommar igen då! SHIT vad tiden går fort, jag kan inte riktigt fatta det och på ett sätt gillar jag det inte, för jag blir så stressad =(
jaja, sånt är livet.
Men iaf..igår var det en sådär dag, var lite ledsen mitt på dagen men det gick över när jag fick plocka lite smultron och göra en milkshake och krypa ner i famnen hos pojken min och somna där riktigt gott!
Vaknade TIDIGT imorse och kunde verkligen inte somna om, vet inte varför.var inte så trött kanske..=/ men det var irriterande iaf..Så när pojken gick upp gjorde jag det med vid 6 tiden..
Har nu alltså ätit frukost och tagit en dusch, packat lite inför midsommar eftersom vi åker redan ikväll. Måste ta tag i skolan nu, har en hel del tankar men jag vet inte hur jag ska göra det så ja..=/ lite jobbigt sådär.
gjort det också nu imorse så jag kan väl inte säga att jag känner mig så pepp till någonting just nu.. Men det är väl bara att ta tag i livet och SLUTA upp, men ja..det kan man inte alltid. Så där rök denna dags rutin,det vet jag själv. Middag eller?
 
MEN!
Nu blir de plugg ute i solen eller ute på altanen, får se om solen vill titta fram igen.
Ha en bra dag och super trevlig midsommar!
Jag drar till Öland och kommer ha det superduper mysigt med alla mina underbara vänner! Kommer bli toppen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0