Vadå???

Vadå plugga idag? pff jo man kan ju kalla det det, men inte ja inte! FAN jag kan verkligen inte mer nu! jag har ingen som HELST ork eller lust att göra detta. Så fort jag ska ta tag i det får jag ont i magen och det bara knyter sig, ska man känna så? För ja vill verkligen inte mer, vill inte ha det liggande längre :'(
Mår skit över det!!! Snälla hjälp mig!
För ska ja inte ta tag i det med skolan så hade det andra också gått mycket bättre,för det är ju en anledning till att det händer och det vill jag inte heller mer, kan inte kontrollera mig! Idag har det gått bra, har varit och storhandlat och sysselsatt mig med annat,typ gå till svärföräldrarna och bli ompysslad.
de bjöd på grillat och nyplockade jordgubbar och kaffe så kom precis hem därifrån. Helt underbar kväll har det varit. solen skiner och det är supervarmt, jag sitter just nu ute på altanen i underkläder och SVETTAS, är detta Sverige?? :D Ja SVENSK sommar!!! 
Ska snart in och krypa upp i favvo famnen innan ja ska sova för natten och ladda för morgondagens arbete som sagt.
Så det ska ja göra nu =)
.

senare:
mitt humör svackade och jag kände mig PISSED OFF, men så fick jag ett supergulligt SMS av min kära vän M som värmde mer än väl! Fick mina läppar att vända riktning och jag sket i skolan för kvällen.
Lördag kommer bli underbart <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0