Sunday

Söndag och jag börjar att lugna ner mig nu..fast ja ska varva upp imorgon igen =/ inte kul.
Iaf..
Igår var vi inne i Kalmar och fixade med min data,eller jag lämna in den och fick en lånedata sålänge,så vi får se vad de ska göra med den om de kan fixa eller ej =(..
Efter det så handlade vi lite småsaker och tog en spontanresa över till Öland i solskenet och åt supergoda kroppkakor =D Helt underbart mysigt att bara vara pojken och jag sådär!
Och när vi satt där och åt så kom Malin och Lisa dit,vi visste inte att de skulle dit och de hade gjort en lika spontantripp som vi men det var kul. SÅ jag och Andreas åkte hem till Malin och Robin efter maten och tog lite fika och planerade midsommar lite mer.
Där var vi ett par timmar innan vi åkte hem och gjorde oss i ordning för festen som vi skulle på på kvällen.
Vart en trevlig fest hos hans barndomskompis med mycket prat och skratt. Blev ingen sen kväll så det var skönt!
Jag somna nog vid 12 medans pojken ville se film så vet inte när han kom in ;P
Sovmorgon till 10 som börjades med en stor brakfrukost med nybakade croassanter,yoghurt med färska jordgubbar,kaffe,smörgås och juice. Supergott!
Så nu håller vi på och fixar program på datan så att jag kan jobba lite nu med arbetsproverna som ska va klara imorgon =/.. sen får vi se vad som händer. Ev. en minigolf tur senare,tävlingen för i år måste ju starta snart ;) haha.
nej men nu måste jag försöka jobba lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0