sammanfattning

Midsommar helgen var nu över då, fort som satan har den gått iaf och jag har haft väldigt trevligt!
Åkte som sagt ut tidgt på torsdagsmorgonen för att fixa med mat,planering av lekar och annat tjaffs med Malin och även så hann vi med en avkopplande lunch och fotbad i solskenet =D
Runt 5 tiden kom alla ut och vi satte igång grillarna,bjöd på välkomsdrink och hade en väldigt trevlig kväll!
Blev inte så jättesen eftersom vi skulle upp rätt så tidigt på fredagen.
.
Fredag;midsommarafton
Bjöd på en god och stor frukost vid 9 tiden då alla var uppe och samlade och vi satt ute och åt den. =D
Sen satte vi igång och letade saker till midsommarstången som skulle kläs,drog igång med lite lekar och planerade lunchen.
Åt såklart sillalunch och drack och sjöng för fulla muggar =D
Efter lunchen bjöds det på mera lek och lite vila innan de var dags för mera mat,nämligen middagen. Den fick killarna stå för och jag och Malin tog en runda på inlines i området =)
Kvällen bjöd på som sagt på lek,mat,dryck i mängder =D
Lördag:
Stor frukost igen vid 9 tiden och alla var uppe med tuppen och det var förvånande men det gick. Kan inte påstå att någon var sådär JÄTTEpigg då ;P
Sen fortsatte lekandet innan vi tog bilarna till köpingsvik för att ligga på stranden och dricka kaffe och äta glass. Mys var det.
Kom hem,gjorde i ordning sen lunch och sen sov vi lite.
Sen ännu mera lek och bakning innan de blev fix inför middagen.
Lugn och DÖD kväll kan ja säga, vi låg i soffan mest hela kvällen och glodde på film =)
Söndag:
Uppe med tuppen och åt den största frukosten som helgen bjöd på,eftersom allt skulle ta slut ;P
Sen satte vi igång och städade hela husen från topp till tå! Inte så kul tidigt på morgonen men det måste ju fixas det med.
-När vi var klara åkte vi till Borgholm och åt lunch/middag innan vi hamnade i kö påväg hem.
Väl hemma blev de lite tvätt och uppackning som gälde innan vi mer eller mindre dog i soffan. Kan ju säga att man var måttligt trött när man kom hem.
Såg film efter film gjorde jag och älskningen,inte många knop på oss igår. Behövde sova tidigt och i MIN egna säng så ja somna som en stock efter (under) sista filmen.
Måndag:
Idag var det dags för mig att börja jobba igen och det gick jättebra. Kul att komma igång igen och jag hade verkligen saknat det.
Dagen gick fort måste ja säga!
Hem,fixa mat och sen har jag inte gjort så mycket mer.
Får se om det blir en film med älsklingen nu eller om ja ska ställa mig och baka något, Skolan ORKAR jag inte ta tag i nu,eftersom dessa dagar har varit ganska så utmattande om man får säga så. Men imorgon tar jag tag i det igen? hoppas ja! SÅ TRÖTT PÅ DET NU!
Nej mera nytta nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0