Orkar inte

Nu vet jag hur det känns att vara utomstående och inte kunna göra någonting! Man försöker och försöker och försöker men det går inte.
Jag känner nu den där hopplösheten och önskan som jag tror att mina nära och kära också kände/känner och ag inser nu att det är så SJUKT jobbigt! Kan inte göra någonting även om man försöker,på alla sätt.Att peppa,kämpa och bara att vara men det går inte!
Min ork börjar att sina,mina hopp och mina försök börjar bli mindre!
Jag vet inte vad jag ska göra!!
Hatar att sitta här helt hjälplös ='(
.
Förlåt till mina nära och kära som har fått stå ut med mig i alla dessa år, nu vet jag hur det känns och det är FÖR JÄVLIGT! Och detta får mig att tänka i nya och andra banor och inse att detta går inte längre! jag kan inte hålla på som jag gjort länge till för orken som ni har förstår jag inte att ni ens har. Jag har redan börjat att sina som sagt! Så ni ska ha en stor eloge och med detta sagt; nu jävlar! sista gången jag säger det för NU JÄVLAR ska det gå hem! i will make it!!!! no more pain!
(och du med hoppas jag =( )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0