nervous

Nu börjar jag bli nervös.
Idag är det ju den dagen och ja.. klart man har lite fjärilar i magen, har ju ingen aning om vad som ska ske eller vad som ska göras. men det är väl bara att vara sig själv och försöka så får man se vad som händer.
Men jag är fortfarande lite ilsken över att jag har ont i foten, har ingen aning om vad som har hänt och det är jobbigt, får se hur det går med skorna sen..om ja kan ha klackarna ja hade tänkt ;P
Annars då, har varit inne i kalmar en snabbis på morgonen, sen hem och skickat iväg lite mail och "pluggat" lite.
Ska göra mig i ordning strax för att sen som sagt, köra in till Kalmar igen..
Ikväll blir ja nog ensam igen, Andreas ska nog köra så ja.. får se när han hittar hem ;)
Men nu måste ja fortsätta jobba lite.
Ha det bra =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0