milkshake

Här kommer lite bilder ifrån min supergoda milkshake som gårdagskvällen stod för =D
 
 mumma =D
Dagen då? Hur har den gått??
Joo okej, förut imorse då som sagt men jag har fått en hel del gjort med skolan,så det känns ganska så skönt. Har suttit ute i den stekande solen hela dagen och mina ben är liiiiiite röda om man säger så, men man får väl skylla sig själv när man ska blanda nytta med nöje ;P
Glass och iskaffe har stått på schemat 2 gånger denna dag och mer ska det bli, är inte sugen på annat än kallt dagar som denna =D
Har precis packat allt vi ska ha med oss till midsommar,tror jag iaf,eller hoppas på och ska göra klart lite till med skolan innan jag åker in till Kalmar för grillning och trevligt midsommarplanerande med Malin. Blir som sagt övernattning där och så ikväll =)
meen.
3 x 3 x 9 har jag iaf gjort ;)
GLAD MIDSOMMAR! Nu drar jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0