klaga klaga klaga

Jag är trött,har ont i magen och är orolig. Fan vad jag inte orkar mer. Känns som om jag bara klagar och klagar och klagar, vilket jag iof gör hela tiden och det går ju tyvärr då också ut över mina nära och kära! FÖRLÅT älskling!
Jag vet att de inte förtjänar det och framförallt inte du älskling,så jag vet inte vad jag ska säga. Att du ens står ut med mig och vill vara med mig är ett mirakel men nu säger jag det för sista gången. JAG SKA SKÄRPA MIG, vill inte förlora pga detta!!
Som sagt. Blev en konstig dag igår men efter många om och men så slutade den bra. Med den varma och underbara framnen runt mig somnade jag gott i soffan framför en film.
Vaknade inte ens imorse när hans klocka ringde, utan av att han kom in och sa god morgon, sen somna ja om som en stock tills han ringde och väckte mig ;P haha
Har försökt ta tag i skolan nu på morgonen och det går väl sådär, måste ju göra det nån gång men jag orkar verkligen inte. Kan inte fokusera på det. Vill inte ens göra klart det, eller jo klart jag vill men jag orkar inte!
FAN vill bara bort bort bort! Bort ifrån allt skit som jag har runt omkring mig. Bort och lämna det hemma. Får se om det går..antagligen inte men man kan ju försöka.
Fast nu..mer skola måste göras och det gör jag ute i solen. Sen in till kalmar och gå dit igen, NERVÖS, så får vi se vad som händer. vågar inte hoppas som sagt!
jaja.
klagokärringen säger hej svejs!
.
just..nu ska jag ringa dit också och se till att det går att ordna!! YOU KNOW!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0