i don´t know

Gud jag kan bara säga att jag var GRYMT nervös igår när jag kom dit och visste inte riktigt hur de skulle gå eller vad jag skulle säga om man säger så. Men jag tror det gick ganska okej. Vågar inte hoppas på någonting, utan det är mer bara att vänta och se. 1 vecka typ..
Kom hem lite senare än planerat,åt middag och sen kollade när pojken min körde, de var ju så skönt sommarkvällsväder så det gjorde inte så mycket att stå där.
Hem och så låg vi och snackade länge i soffan innan vi såg klart på Arn-filmen och kröp ner i sängen! Blev lite senare än planerat så ja..tog mig en välförtjänt sovmorgon..
STOR frukost blev de och sen dags att ta tag i skolan igen..har fått lite gjort så ja, nu jäklar ska ja bli klar med skiten. Om datan nu bara vill vara med mig, inte lägga av som den gör hela tiden.. men men..ska lämna in den imorgon tror ja.
Nu tänkte ja pausa ifrån skolan och göra lite "Macarons" för första gången..får se hur de blir men ja ska iaf testa.. Medans ja ändå för över saker ifrån datan till hårddisken så kan ja ju göra lite annat kul.. Hoppas på finare väder ikväll..de är varmt så ja kan sitta ute på altanen med katten som går runt,runt så det är ju toppen =D
men.. nu ska det bakas =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0