fredag

Fredag och snart helg, eller jo helg för de allra flesta men inte jag egentligen eftersom jag borde plugga SOM SAGT!!
Idag blir de jobb som gäller,kul fast inte egentligen när det är sol och jättevarmt redan nu och klockan är strax efter 9. Sitter ute och har precis avslutat min frukost men nyplockade jordgubbar som svärfar kom över med nu imorse..kan man ha det lyxigare? ;) hah
ska snart upp och hoppa in i en dusch och göra mig lite fräsch inför jobbet.börjar 1 idag så kanske hinner liiiiiite skola innan, kanske kanske.
Så blir jobb till 18.15, sen hem och fira 9 månders förlovning och så får vi se va som händer.nog lugnt.
Imorgon ska jag in till Kalmar och träffa fina fina Madde! Så länge sen nu så det kommer bli helt magiskt,hoppas på bra väder ;)
.
Nej,dags att lyfta på röven och fixa lite!
Ha en bra fredag!
Google Image Result for http://3.bp.blogspot.com/--XQ5C7vRzXc/TjlEjeHujRI/AAAAAAAAAZw/W_xxq8Pu69Y/s1600/tumblr_loczicBoon1qfpzoto1_500_large.jpg

om en vecka kommer kisse nr 2 ;) hoppas ja orkar med den bara, med tanke på att skynte är GRYMT jobbig nu,bvara gnäller och gnäller sen han kom in efter sin lilla spurt utomhus ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0