Familj,släktingar och KÄRLEK i massor

Så var denna underbara och kärleksfulla helg snart slut då! men jag har verkligen haft den bästa helg man kan önska sig, med mina nära och kära!
Gud det har verkligen varit kärlek på HÖG nivå!!
Började med fredagen då jag pysslade hela dagen med städning,bakning och allt man kan önska sig för att göra mor,systrar och svåger glada. De kom vid 6 tiden och vi grillade och satt och prata hela kvällen lång, så underbart! Blev en ganska så tidig kväll eftersom vi skulle upp ganska tidigt för att bege oss till växjö.
Efter en god och mysig långfrukost packade vi ihop oss och gick över till svärföräldrarna för lite fika innan bilarna styrde mot Växjö som sagt.
Kom dit och checkade in på hotellet,lyxrum ju ;) ahha.. Gick ner på stan ett tag,åt lunch och shoppade lite innan vi gick tillbaka till hotellet för att göra oss klara inför den stora festen!
Vid hav 5 kom en buss och plockade upp oss; 113 personer för att köra oss till festen.
Kom dit och vi minglade med fulla glas och det var riktigt trevligt. Sen blev det tre rätters middags buffé och vin,vin,vin!!!
Hela kvällen var helt underbar och jag och Andreas höll tal för morfar och Stig och det gick hem ;) haha..
Men det var så kul att träffa alla släktingar,sysslingar,vänner och alla bekanta igår.
Kvällen avslutades vid halv 2 då vi stupa ner i dom underbara sängarna på hotellet =D
Morgonen startades med en ENORM fruksotbuffé och såklart trevligt sällskap och sen gick vi och drog oss i sängen ett tag till jag och hjärtat.
Var riktigt jobbigt att säga adjö till familj och släkt men det fick ju gå för denna gång.
När vi gjort de körde vi hemåt till vår lilla lya.  kom nyss hem och sitter ute i solen och njuter. Ska snart på en promenad med Karin innan ja ska sitta upp på hästryggen för ett litet pass =D KUL!!
Inge plugg idag inte, men imorgon blir de det för fulla muggar och så fix inför intervjun på tisdag ;)
.
Nej nu ska ja pussa på min älskade man lite!! Ett lyxrum och kärlek ifrån nära och kära gör oss nykära igen och jag inser nu hur mycket jag älskar denna man! Han är helt underbar!
Även min familj. De har gett mig en energikick denna helg,som gick alldeles för fort.Men jag är så lycklig att jag fått träfffa dom igen! Blir storbesök om ett tag igen så det ser jag fram emot!
men som sagt. Mysa nu då =D
ha en bra och solig söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0