Energi

Ooh vilken underbar och härlig dag jag har haft med min fina vän M! 
Åkte in tidigt imorse och träffade henne och vi har strosat runt på stan,fikat i solen,strosat runt lite mer och avslutat med en middag i solen! kan det bli bättre? Mycket prat,skratt och minnen har det behandlats under dagen och det har varit behövligt!
Kom hem för en liten stund sen, sitter nu ute med fötterna uppe på en stol och bara njuter i sommarvärmen. Älsklingen är borta ikväll så jag har en kväll för mig själv! Gud vad härligt måste jag säga! vet inte riktigt vad ja ska göra men skola blir det inte iaf.
ta hand om mig själv på alla tänkbara sätt.har handlat hem lite glass nu till kvällen och sen har ja jordgubbar, och får se om ja smuttar på hjärtats vin eller ej ;P haha. Så detta plus en massa tjejfilmer,tidningar och bra musik kommer att få göra min lördagskväll!
ooh jag gillar det redan!
Så mycket energi nu fick jag av att träffa dig M!! =D
snart ses vi igen och det kommer även då bli toppen! har saknat detta!
nej, nu ska ja lata mig, fast först..ringa älskligen och bara säga "jag älskar dig" ^^,
ha en bra lördag! 
396678_10151207238474018_1961494152_n_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0