bajs bajs och återigen bajs

Herregud! Verkligen inte min morgon eller förmiddag eller dag överlag för min del!
Började med att ja vakna med en chock och trodde jag hade försovit mig till något? men ja ska ju bara vara hemma så det hade jag ju inte. men men.
Upp och förstörde hela morgonen men massa skit!
Sen när jag skulle sätta mig vid datan för att göra både skola och annan kul uppgift så la den av och ALLTING försvann!! allt jag jobbat med under projektet bara försvann och jag vet inte hur jag ska göra nu eller vad jag ska ta mig till!!
FAN så irrierad,ledsen,sur jag är nu.
Och som sagt, inte nog med det så förstörde jag hela dagen och morgonen med att göra ..Så jag är inte happy idag.
Och vi som ska ha gäster vid 6, och det hade jag sett fram emot men nu vet jag inte längre.Vet inte hur jag ska lyckas med detta! =/
Ont i fötterna har jag med så ja.. det enda jag ska göra nu är, förutom klart paint-saken lägga mig och glo på film och gråta!
BAJS FREDAG!!! :'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0