7/6

Ojoj dagarna bara springer iväg,hinner inte riktigt med om man säger så!
Men jag har haft några bra dagar tillsammans med människor jag gillar och gjort saker jag gillar, eller inte allt men ja.. ja fallar dit varje dag men FUCK I! jag orkar inte mer!!
.
Igår var det ju nationaldagen och den började med en långtur i skogen med Karin och hästarna och slutade rätt så illa, tur att ingen blev ALLVARLIGT skadad iaf! Efter den lilla turen åkte jag och Andreas och körde cross,eller han gjorde jag filmade och så åkte vi och handlade pizza påvägen hem =)..Avslutade med Gladiator och Troja på film.
.
Idag har jag varit hos frissan halva dagen, eller 4 timmar rättaresagt. Blev riktigt bra faktist,är för en gångsskull nöjd =D
Sen åkte jag hem och var dum... Tog sedan fötterna med mig och gick till svärföräldrarna och tog ut Loken på en timmas dresyrträning i paddocken själv.. Det var superkul och hon var riktigt duktig!
nu jäklar har vi kommit igång med ridningen igen, jättekul tycker jag att det är.
Men nu måste jag skynda mig.
Ska grilla hos dom ikväll,var bara hemma för en dusch, sen blir det nog en promenad när jag får bestämma och så mys med hjärtat.
Städning och fix inför imorgon tar vi sen. För då kommer ju hela familjen på besök!
SUPERKUL!
nej dags att ruscha! ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0