28/6

Dagarna rullar på och jag har nu jobbat två dagar,varit ledig en och är "ledig" idag med, men jag borde ju egentligen ta tag i skolan men jag ORKAR verkligen inte! funderar på att skita i det totalt och ta det som ett misslyckande. Men jag tycker inte att det är roligt längre,ingen ork,lust eller något till det så det kommer ändå att bli skit samtidigt som det inte är säkert att jag blir godkänd i det,så varför lägga ner tid på något som kanske ändå inte blir godkänt? =/ Förstår inte grejjen liksom!
men iaf.
Hade ju handledning (möte med läraren) i tisdags där han BAJSAD på mig totalt och jag blev ledsen. Förstörde hela dagen med skit och mådde piss,så gårdagen blev de inge plugg för jag ville protestera ;P
Blev istället en tur in till kalmar,fixa lite smått,hem och förstöra dagen för att sedan mysa med älsklingen på vår 1,5 års dag. Blev supergod mat,efterrätt,jordgubbar och en massa mys och film! I LIKE IT!
Älskar denna man som står ut med mig så in i norden! att han orkar är bara förnamnet!
.
Ville sova ut idag eftersom jag är så trött men det kunde jag inte. =/..katten skrek och ja vart arg så jag gjorde en ENORM frukost ist med scones,kesellablandning,jordgubbar,kaffe,juice och ägg!! Så nu är jag mätt i magen för ett litet tag till.
Måste ta tag i skolan nu, sen ska ja väl evv åka och storhandla ikväll om vi orkar..annars vet ja inte!
Mysa?
Vila upp mig inför morgondagens arbetspass =)
.
Jaja, ha en bra dag iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0