ohnej

Ooh nej! Jag "försov" mig haha.. eller egentligen så försov jag mig ju inte eftersom jag är "ledig" men jag som hade tänkt att tänka en del och se hur ja ska göra med skolan och ev. göra lite skola men ja, nu vaknade man lite försent fast de gör ju egentligen ingenting.
Men hur kommer de sig då?
Kunde inte somna igår och sen så väckte mannen mig vvid 20 i 6 och ja, ja kunde inte somna om då.så gick upp med honom,åt lite flingor och så..ögonen var trötta men inte kroppen så fast ja gick o la mig ändå igen när han hade åkt. Och som sagt..råkade visst somna om riktigt ordentligt,hade ju inte ställt klockan så de va ju bara att sova. Skönt men störande.
Nu sitter jag ute i solen och äter min frulle nr 2.. blev "typiska engelska mackor", ni vet sånna där trekanter med ost,skinka,sallad och annat gott på..plus en kopp te, snart en kopp kaffe.
Har tänkt sitta här ute hela dagen, fundera,jobba och tänka, njuta lite kanske.
Och äta mina smultron, hittade 2 liter igår,eller burkarna blev fulla då så ja, kunde ha plockat mer men de kanske ja gör ikväll ^^, när de är lite svalare!
jaja.. nu måste ja fortsätta.
Ha en bra dag!
Appeals to the heart and mind.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0