Magiskt!

Helt magiskt!
Det är hur jag kan sammanfatta denna varma och soliga dag som jag har haft idag! Och jag har tillbringat hela dagen med min prins.
Sov ut en stund,för vi kom i säng rätt sent igårkväll, han hämtade ju mig på jobbet och så blev det lite kvällsbad och mys vid sjön innan vi kollade på film och så, så en härlig frulle blev det tillsammans med kaffe och allt möjligt ;)
Sen fixade ja lite med räkningarna innan vi packade strandväskan med mat,solkräm,böcker och badkläder såklart!
Vid halv 11 tiden var vi påväg till Vita sand där vi la oss på stranden och bara njöt. Hela dagen. Så det blev solande,ätande och en massa badande i det klarblå vattnet! Helt underbart!
Åkte hem vid 3, duschade och gjorde oss i ordning för att åka till Karlskrona. Där gick vi runt lite på stan, satte oss sedan på "2 rum och kök" och åt underbar fondue! hur gott och magiskt mysigt var det! Var kvar till 8 ungefär då vi körde hem.
Nu har vi varit hemma lite och ja ska nu krypa ner med min bok och sova gott! Imorgon blir det stranden för min del igen och så storhandling på kvällen som står på schemat, skönt när man är lite ledig sådär ;) VÄRME OCH SOL! Jag älskar det!
Men som sagt.
idag har det varit en toppen dag med toppen humör och jag är världens lyckligaste flickvän just nu! Även en flickvän som beter sig som en flickvän för en gångs skull, I´M BACK!! finally!!! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0