fotvård?

Ajj mina fötter! Haha, japp så känns de efter att ha jobbat stående en dag i 10 cm höga klackar, men vadå? ska man vara fin får man lida pin eller vad är det man säger nu igen? jag hade ju inte ont i början såå??
Började 1 idag så hade en liten sovmorgon och jag utnyttjade.Eftersom jag (nog) har bestämt mig om hur jag ska göra med allt så sov jag ut efter en sömnlös natt.Riktigt skönt måste jag säga. Tog det lugnt, njöt lite av solen innan jag åkte till jobbet.
Var en ganska seg dag men den gick bra ändå. Folk låg väl på standen,vilket jag förstår, vilket resluterade i en ganska tom butik ;P
Kom hem för lite mindre än 2 timmar sen och sitter ute med ett glas vin i kvällssolen och lyssnar på musik med älsklingen. Vi kände att vi behövde de, han efter en PISS dag och jag för att jag är ledig i 2 dagar nu ;P
Snart blir de film och kvällsmys innan vi lär somna gott! men först dusch!
.
Juste, igår den 3/7 tog jag mitt första bad för i år! SHIT vad skönt det var,verkligen!! nästan inte ens avsvalkande..Så imorgon har jag planerat en dag på stranden och njuta till 110 %!! bara vila. Okej ja ska väl ut och söka jobb först men efter de.så ska inte sova sååååååå himla länge imorgon ;P
Man måste ju njuta när man har lite ledigt och det är sol och väldigt varmt. =D
.
nej, nu dusch!
live for something or die for nothing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0