Bada

Herregud vilken underbar dag jag haft idag med! Vakna till strålande solsken och klarblå himmel, så efter en frukost ute på altanen ned pojken packade jag picknick väskan och begav mig till Vita sand idag igen. Denna gång med svärföräldrarna :). Kom dit typ halv 11 så det var skönt! Blev mycke solande,badande och åt glass hela dagen! När ja sen kom hem hade ja ett sånt saltbehov att de fick bli lite ostbågar med :D Solen gick i moln en stund på eftermiddagen så efter maten cykla ja till skogs och plocka lite bär och svamp! GOTT. Nu sitter ja nere vid ån och har precis tagit mig ett Kvällsbad i total tystnad och kvällssol och det är helt underbart. Ska strax gå hem och duscha och sen blir de mys med hjärtat innan ja ska ladda inför morgon dagens jobb och minigolf :) Hoppas ni haft en lika avkopplande dag som ja har! Nu: dags att gå hem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0