6/7

Gud vad det är varmt och kvavt ute, solen skiner inte utan de är grått och rätt trist men ja sitter ändå ute i skjorts och linne.
Det har verkligen varit en bra dag idag! En "feel-good" dag för min del!
Sov ut till halv 10, åt en ENORMT frukost med allt man kan önska sig, till och med croassanter ;) haha kände för att lyxa till det idag ju!
Efter den blev de lite jobb sökande,mail skickade till lärare osv.. sen tog jag tag i mitt liv.
Blev städning av lägenheten, jordnötssmör görande =)
När ja va klar med lägenheten så gick ja ut och plocka 1,5 liter smultron. Kan inte fatta att det finns så mycket, precis utanför dörren liksom. Får nog plocka lite mer sen ;P haha..stora som jordgubbar är de med!
Nu har ja förberätt maten och håller på och målar.Blir en ny tavla till lägeneheten denna säsong med. Typ en likadan men inte riktigt för jag verkligen älskar dom. Så får hoppas ja hinner innan vi far till Stockholm =D
Snart kommer älsklingen hem och lär va lagom trött och glad. Han går ju på semester idag men inte ja! ;P Så ja, fira vill han väl antar ja.men ja jobbar ju imorgon så ja kan inte.
Nej, nu mera målande =D och tända grillen.
Hur kan man mer avsluta denna feel good dag? Jo i min favvofamn och med en massa pussar och kramar =D
Ha en bra fredag och helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0